Udviklingsforløb

For at udvikle programmet har vi behov for en beskrivelse af krav/ønsker. Dem opnår vi lettest på et møde, hvor I forklarer og afleverer evt. dokumentation af programoplysninger m.m., og vi kan stille spørgsmål. I løbet af 2 til 4 timer kommer vi normalt igennem hovedfunktionerne i programmet, og kan sætte pris og leveringstid. Det er en fast pris for et driftsklart standardprogram, som opfylder brugernes behov.

I modtager et tilbud på programmet.

A.   Udvikling af 1. udgaven. Den første udgave af programmet kan herefter normalt umiddelbart udvikles uden større kontakt med Jer. 1. udgaven omfatter den fulde programfunktionalitet, i overensstemmelse med Jeres ønsker.

B.   Kritisk gennemgang. 1. udgaven installeres hos Jer og gennemgås. Der koncentreres om at finde evt. mangler og svagheder i programmet.

C.   Revideret udgave idriftsættes. Vi tager programmet med hjem, og udbygger det som aftalt. Den driftsklare version af programmet leveres, og I kan starte driften.


D.   Efter support. De følgende tre måneder sørger OfficeConsult for, uden beregning, at udbygge programmet med evt. funktioner, som brugerne savner i deres daglige arbejde.

Opdateringer af programmet leveres med E-mail, og nye programudgaver kan umiddelbart indlægges på serveren.

E.   Vedligeholdelsesabonnement tegnes for 500 kr. i kvartalet. I prisen indgår 1 times telefonsupport eller programudvikling. Timer herudover faktureres til vor mindstepris.